Tööõigus
Küsimus: Juhtkonna korraldusel pean klientidele andma valeinfot - ei taha valetada06.06.2011
Tere!
Tööl on tekkinud olukord, kus ülemuste poolt on tulnud konkreetne palve klientidele esitada vale informatsiooni.
Tegemist on seadmete tööga, mida terve juhtkond teab, et tegelikult need ei töötagi, kuid meile öeldakse, et peame tegema üllatunud nägu, vabandama ja ajama ümmargust juttu.
Mulle on selline käitumine vastuvõetamatu. Eelmisel aastal, kui oli sama situatsioon, siis kannatasin teadmisega, et ma tegelikult ju valetan klientidele ning see mõjus väga halvasti mu tervisele.
Millele saaksin toetuda, kui ülemusele ütlen, et ma ei ole nõus selliste tingimustega töötama?
Lisan ära, et tegemist on majutusasutusega.
Tööl on tekkinud olukord, kus ülemuste poolt on tulnud konkreetne palve klientidele esitada vale informatsiooni.
Tegemist on seadmete tööga, mida terve juhtkond teab, et tegelikult need ei töötagi, kuid meile öeldakse, et peame tegema üllatunud nägu, vabandama ja ajama ümmargust juttu.
Mulle on selline käitumine vastuvõetamatu. Eelmisel aastal, kui oli sama situatsioon, siis kannatasin teadmisega, et ma tegelikult ju valetan klientidele ning see mõjus väga halvasti mu tervisele.
Millele saaksin toetuda, kui ülemusele ütlen, et ma ei ole nõus selliste tingimustega töötama?
Lisan ära, et tegemist on majutusasutusega.
Vastus: Tiit Kruusalu, juhatuse liige, METI personaliabi OÜ, www.metiabi.eu; www.facebook.com/METIabi
Soovides Teile iseendaks jäämist:
info@metiabi.eu
www.metiabi.eu
- Prindi küsimus Saada sõbrale Tagasiside
- Õigus > Tööõigus