Lepinguõigus
Küsimus: Millised vahendid/taktika aitavad Inglismaalt ostetud kaupa kätte või raha tagasi saada?12.11.2012
Sooritasin, 6 kuud tagasi, ostu Internetikauplusest, millel on Inglismaa domeen ning aadress. Kaubaks olid paar auto varuosa, mida ma siiani pole kätte saanud. Internetikaupluse haldaja väidab, et ei suuda mulle neid tooteid saata, kuna tal neid laos enam ei ole. Raha ta ei taha tagastada ja väldib minuga sellel teemal suhtlemist.
Olen pöördunud tarbijakaitsesse, kuid ainus, mis nad teha saavad, on suhtekorraldus. Paraku pole sellest abi olnud.
Kuidas saab mind seadus aidata ja kuidas ma saan seda rakendada? Kuhu ma peaks pöörduma, mida tegema?
Olen pöördunud tarbijakaitsesse, kuid ainus, mis nad teha saavad, on suhtekorraldus. Paraku pole sellest abi olnud.
Kuidas saab mind seadus aidata ja kuidas ma saan seda rakendada? Kuhu ma peaks pöörduma, mida tegema?
Vastus: Janno Kuusk, vandeadvokaat, Advokaadibüroo Sirel & Partnerid OÜ, http://sirel.com/
Tarbijakaitseameti juurde on loodud Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskus, kelle peamiseks ülesandeks on lahendada just eelnimetatud piiriüleseid tarbijakaebusi. Kahjuks antud keskkonnas sellist võimalust ei ole, sest käesolev portaal keskendub ainult siseriiklike probleemide nõustamisele.
Palun Teil tutvuda vastava infolehega veebiaadressil www.consumer.ee. Nimetatud kohast leiate vajaliku info müüja vastu nõuete esitamiseks.
- Prindi küsimus Saada sõbrale Tagasiside
- Õigus > Lepinguõigus