Kui autole paigaldatakse ksenoonlaternad siis sellest jääb väheseks sest masina tagasilla ja kere vahele peab paigaldama ka nivooanduri, mis andes infot juhtblokile, reguleerib automaatselt tuled alla kui taha istub keegi. Salongis oleva lähitulede reguleerimise servoajami peaks välja lülitama kuna edaspidi peaks tulede reguleering toimuma juhist sõltumatult. Usutavasti on xenoni jaoks kohustuslikud laternapesurid Teie autol juba olemas. Kui kõik eelmainitud nõuded on täidetud siis vastavad Teie auto esituled reeglitele seega on nad legaalsed. LED pirne ei tohi paigaldada sinna kus on ette nähtud hõõgniitpirnid. Kui soovite LED-i siis peab kogu laterna ära vahetama. Kõik sellised uuendamised võivad kaasa tuua arusaamatusi tehnoülevaatusel sest minu kompetentsi ei kuulu 300 ülevaataja koolitus üle vabariigi… Noore ülevaataja koolituselt on jäänud meelde ARK õpetaja ütlemine, et auto varustatus peab vastama selle tootnud tehase iseloomustusele… Seega kui auto vastab kehtivatele reeglitele kuid tootja spetsifikatsiooni järgi oli masin komplekteeritud halogeen-lähituledega, siis võib mõni ülevaataja oma kaalutlusotsuse põhjal nõuda esialgse olukorra taastamist. Teada saab ülevaataja, et originaalis olid halogeenid kui näeb, et masinal on juhi jaoks vabriku poolt paigaldatud tulede korrektor.