Liiklus- ja sõidukikindlustus


Küsimus: Mida teha kui kindlustusfirma ei vasta kirjadele ja ei ole teinud otsust?21.11.2013

Kuu aega tagasi avastasin, et auto alt on varastatud tehasepoolne lisakütte seade. Teavitasin sellest kindlustust ja politseid ning kindlustusfirma soovitas kahjujuhtumi registreerimiseks pöörduda nende koostööpartner remondiettevõtte poole. Remondiettevõttes täitsin paberid, auto vaadati üle ja lubati ühendust võtta kui kindlustusest vastus tuleb.

Edasi on aga nii remondiettevõtte kui kindlustuse poolt vaikus. Ootasin kolm nädalat ja saatsin kirja kindlustusfirma kahjukäsitluse mailile, sellele ei ole nelja päeva jooksul suvatsenud keegi vastata. Täna saatsin uue kirja, et ootan jätkuvalt nende poolset vastust. Kokku on juhtumi registreerumisest möödunud juba 30 päeva.

Mida ma peaksin edasi tegema? Ei tundu normaalne, et rahvusvaheline kindlustusfirma lihtsalt eirab kliendi kirju.

Vastus: Lauri Potsepp, juhatuse liige, Eesti Liikluskindlustuse Fond; Eesti Kindlustusseltside Liit, www.lkf.ee, www.eksl.ee

Püüdke kindlustusandjaga ühendust saada ka näiteks telefoni teel.

Kui kindlustusandja Teile jätkuvalt ei vasta ja ei selgita, mis põhjusel hüvitamise otsustamine viibib, pöörduge kindlustuse lepitusorgani poole, vt täpsemalt http://eksl.ee/index.php?option=com_content&view=article&id=165&Itemid=232&lang=et.