Liiklus- ja sõidukikindlustus


Küsimus: Kuidas tegutseda kui ei ole rahul kindlustusfirma otsusega?11.06.2013

Sõber sõitis minu autoga väga õrnalt teisele tagant sisse ning tehti kindlustusjuhtum. Mure selles, et kannatanu kahjud kindlustuse väitel on ligi 400 eurot aga see pole tõsi. See sõber, kes põhjustas, töötab ise autotöökojas ja teab, et tema kahjud on umbes 50 euro kanti (kannatanu auto umbes 10a vana väärtusega ca 5000€). Minu autol läks puruks ainult numbrimärgi hoidja (2€) ja väiksed kriimud stangel (10€ umbes). Äkki oskate öelda kuidas peaksin edasi tegutsema, sest oma kindlustusse helistades öeldi lihtsalt, et sellised ongi remondi summad ja midagi edasi polegi teha. Tõenäoliselt remonditi igasugu muid vigu ka, mis olid juba enne õnnetust olemas.

Vastus: Lauri Potsepp, juhatuse liige, Eesti Liikluskindlustuse Fond; Eesti Kindlustusseltside Liit, www.lkf.ee, www.eksl.ee

Kui Te ei ole rahul liikluskindlustuse kindlustusandja otsusega, siis esitage kindlustusandja otsusele omapoolsed põhjendatud vastuväited ja püüdke kindlustusandjaga läbi rääkida. Kui Te kindlustusandjaga kokkuleppele ei saa ja olete jätkuvalt arvamusel, et kindlustusandja otsus on vale, siis saate pöörduda vaidluse lahendamiseks kindlustuse vaidluskomisjoni, vt siit: http://www.lkf.ee/index.php?option=com_content&view=article&id=147&Itemid=204&lang=et

Esitatud küsimusest ei selgunud täpselt, mis põhjusel Te kindlustusandja otsuse vaidlustate.