Liiklus- ja sõidukikindlustus


Küsimus: Kas kindlustuselt hüvitise saamiseks peab ise kogu aeg tagant utsitama, kas see on normaalne?21.03.2013

Toimus avarii, st. tundmatu sõiduvahend sõitis 13.09.2012 puruks hoovi piirava puit-lipp aia, samuti kaks telliskivi posti. Kohale kutsutud politsei algatas väärteomenetluse, st. kirjutas dokumendi. Edasi anti soovitus pildistada ja meilida kahjukäsitlejale. Sealt sooviti seletuskirja, mille ka sai. Minuga selle aja jooksul pole keegi ühendust võtnud, olen ise helistanud paar korda, vastused on olnud ebamäärased: ah jah, see toimik on jah siin laual, peabki ära saatma. Seega tunnen huvi, kas minu poolselt on jäänud midagi tegemata, et asi ei liigu, või see ongi normaalne asjade käik?
Tänan ette, kui saan selgitava vastuse.

Vastus: Lauri Potsepp, juhatuse liige, Eesti Liikluskindlustuse Fond; Eesti Kindlustusseltside Liit, www.lkf.ee, www.eksl.ee

Kui olete nõude esitanud ja edastanud kõik kindlustusandja küsitud teabe, siis ei ole Te midagi tegemata jätnud. Küsimuses kirjeldatud kindlustusandja käitumine ei ole õige.

Paluge kindlustusandjalt vastust, miks ei ole kahju hüvitatud. Soovitavalt esitage küsimus e-postiga või kirjalikult. Kindlustusandja vastust paluge samas vormis. Kui kindlustusandja Teie küsimusele sisukat vastust ei anna, siis pöörduge kindlustuse vaidluskomisjoni.