Kahju- ja elukindlustus
Küsimus: Kas avariijärgselt võib kindlustuse kaudu remondifirma panna b-varuosad vaatamata sellele, et mul olid seni kõik originaalosad?09.07.2012
Tere,
Minu auto on pärast avariid autokindlustuse kaudu remondis juba 2,5 kuud. Paar nadalat läksin autol järgi, et see kätte saada. Auto oli remonditud väga kehvasti. Kirjutasin pretensiooni, et ma ei ole nõus remondiga. Mul on BMW 2001a, kindlustusest öeldi, et auto on nii vana ja nad panevad b-kategooria varuosad. Mul aga olid kõik originaalosad, on see õige? Auto oli ka üle mõistuse kaua remondis. Kas selle kohta saan küsida mingit kompensatsiooni? Öelge palun, kuidas mina võin lahendada selle probleemi?
Minu auto on pärast avariid autokindlustuse kaudu remondis juba 2,5 kuud. Paar nadalat läksin autol järgi, et see kätte saada. Auto oli remonditud väga kehvasti. Kirjutasin pretensiooni, et ma ei ole nõus remondiga. Mul on BMW 2001a, kindlustusest öeldi, et auto on nii vana ja nad panevad b-kategooria varuosad. Mul aga olid kõik originaalosad, on see õige? Auto oli ka üle mõistuse kaua remondis. Kas selle kohta saan küsida mingit kompensatsiooni? Öelge palun, kuidas mina võin lahendada selle probleemi?
Vastus: Lauri Potsepp, juhatuse liige, Eesti Liikluskindlustuse Fond; Eesti Kindlustusseltside Liit, www.lkf.ee, www.eksl.ee
Kui Te ei ole rahul remondi kvaliteediga, siis pöörduge esmalt sõiduki taastaja poole puuduste kõrvaldamiseks. Vajadusel pöörduge kindlustusandja poole.
- Prindi küsimus Saada sõbrale Tagasiside
- Kindlustus > Kahju- ja elukindlustus